Осінь 2019

Що може бути затишніше, ніж підводити підсумки осені, спостерігаючи за тим, як перший сніг тихо засипає подвір'я? Мені навіть чаю не знадобилося, щоб написати цей пост:)

Моя осінь 2019 була дивовижною. Багато речей трапилось зі мною вперше в житті, а саме в такі моменти я відчуваю себе живою - нові враження і відкриття для мене, як наркотик. Також я люблю займатись саморефлесією, самоаналізом і (чого ж приховувати) самобичуванням - цього теж було предостатньо. Але, здається, кінець кінців я трохи заспокоїлась і на якись час припинила себе гризти.  Далі буде, звісно:)

Активний вересень знову порахував, скільки років я живу на цьому світі, скільки з них як заміжня жінка і скільки у Львові.

Теплий жовтень напитав мене сонцем та шурхотом листя із запасом, якого має вистачити до весни.

Листопад приніс багато роздумів та різноманітні відкриття про себе і нарешті спокійне прийняття (сподіваюсь:).


Отже, цієї осені я вперше плавала в бассейні (раніше це траплялось тільки влітку:)
Вперше ми з чоловіком святкували нашу річницю весілля в барі, поки діти засинали вдома самі.
Вперше ми з дітьми їздили в центр на роверах, щоб випити пива:)
Вперше я їздила в Київ на один день без ночівлі (спойлер - не сподобалось, мало часу на місто), а там познайомилась наживо з Ірою - людиною, з якою я спілкуюсь вже років 8 чи 9 в інеті (спойлер - сподобалось:).
Вперше (з того часу, як ми живемо у Львові) я ходила на книжковий ярмарок разом із чоловіком.
Вперше я відвідала Німмечину і навіть зустріла там своє 30тиріччя (теж вперше, ггг)
Вперше я залишала двох дітей одночасно на заняттях і просто бродила парком.
Вперше я приймала участь у всесвітньому АТС флешмобі у Львові, разом із "Дракарісом".
Вперше купила собі взуття та білизну в інеті.
Вперше співала пісні під гитару біля паба.
Вперше після шкільних часів я носила так багато спідниці та сукні.
Вперше їздила на ровері в ліс.
Вперше я власноруч зробила "голову Джека" на Геловін.
Вперше відвела дітей на безкоштовні заняття, де вони самі залишаються аж три години.
Вперше ми відвідали парк "Знесіння" та ботанічний сад лісотехнічного університету.
Вперше відвозили і відносили сміття на сортувалльню.
Вперше грали в настільні ігри з дітьми.
Вперше їздили із сином на тестування до школи і до стоматолога (профілактичної) .
Нарешті, я вперше замовляла їжу додому, щоб з'їсти її наодинці.

Я відпускаю осінь із вдячністю за все та радо зустрічаю зиму:)

Комментарии